1395-05-16

فهرست مقالات پذیرفته شده برای ارائه شفاهی در هفدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران

...

فهرست مقالات پذیرفته شده برای ارائه شفاهی در هفدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران

...

فهرست مقالات پذیرفته شده برای ارائه شفاهی در هفدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران

کد مقاله

نام مقاله

ردیف

36

بررسی رابطه­ی اثر دما بر مقاومت الکتریکی رسانا در کتاب فیزیک (3) و آزمایشگاه

1

47

روش تدریس كلاس معكوس: راهکاري مناسب براي آموزش مباحث فیزیک کتاب علوم تجربی پایه نهم

2

57

مقایسه تدریس مبحث جریان متناوب به روش ساختن گرایی و روش سنتی در دبیرستانهای منطقه 12 شهر تهران

3

63

بررسی ومقایسه روش تدریس ساختن گرایی وروش سنتی معلم محور در مبحث به هم بستن مقاومتها

4

84

بررسی امکان سنجی تعیین آلودگی هوا با استفاده از رصد تجربی ستاره ها

5

87

چیدمان پیشنهادی مبانی نانوفناوری برای ورود به کتب فیزیک متوسطه

6

99

شیوهای نو در تدریس پدیده فوتوالکتریک

7

104

چگونه کلاس فیزیک جذاب­تری را با توجه به فن­آوری های نوین تدریس برای دانش­آموزان سوم تجربی داشته باشیم

8

105

بررسی سطح یادگیری وعملکرد دانش اموزان در امتحان نهایی فیزیک سوم،خرداد وشهریور94

9

110

مقایسه تحلیل محتوای کتاب فیزیک سال دهم رشته تجربی با  فیزیک سال دوم نظام قدیم در ارتباط با مهارت های زندگی

10

120

به کارگیری تحلیل تصاویر ویدیویی برای آزمودن و یادگیری مفاهیم فیزیک

11

121

بررسی تأثیر آزمایشگاه بر پیشرفت‌تحصیلی دانش‌آموزان

12

126

چگونه میزان علاقمندی دانش‌آموزانم را به بخش های فیزیک علوم نهم افزایش دادم

13

133

آموزش مفاهیم فشار و کشش سطحی با استفاده از رویکرد تدریس همراه با آزمایش و مقایسه آن با روش سخنرانی

14

134

اندازه گيري شتاب گرانش زمين با چرخش سيال

15

136

پژوهشی در تاثیر شبیه ساز تعاملی PhET در بهبود یادگیری درس فیزیک

16

145

بررسی برنامه درسی مغفول فیزیک سال دهم مبتنی براهداف آموزشی ورویکردهای برنامه درسی

17

146

چگونگی آموزش فیزیک در پارک با بیان چند آزمایش ساده و تاثیرگذار

18

148

ابیراهی محیطی عدسی (در محیط‌های ناهمگن) و کاربرد آن به عنوان سویچینگ و حسگر محیط

19

150

توسعه نگرش کارآفرینانه در کتاب های درسی(مطالعه موردی: کتاب فیزیک 3 دبیرستان)

20

152

مقایسه اثربخشی نظام آموزش انفرادی با نظام آموزش سنتی بر میزان پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه

21

161

انتخاب تکالیف درسی متناسب با تفاوت­های فردی بر اساس برنامه­ریزی عصبی کلامی

22

181

مقایسه میزان پاسخگویی دانش آموزان به سوالات فیزیک درکنکور 93 و سوالات مفهومی وابسته به آن

23

191

آموزش متداول، ناتوان در تغییر کامل درک شهودی و دیدگاه ارسطویی دانش­آموزان در قوانین نیوتون و گرانش

24

192

تحقیقی بر دو کج فهمی در حرکت دایره ای وگذارهای الکترونی

25

202

چگونگی ایجاد انگیزه نسبت به یادگیری فیزیک در دانش­آموزان پیش دانشگاهی رشته­ی تجربی

26

207

تأثیراستفاده از روش توالی داستانی(storyline) بر یادگیری و یادداری درس فیزیک

27

220

آموزش خلاقانه نجوم از طریق برگزاری جشنواره عملگرا

28

224

تعیین سطوح شناختی تمرین ها و فعالیت های پیشنویس کتاب فیزیک دهم بر مبنای طبقه بندی بلوم

29

227

آموزش مفاهیم فیزیک با به کارگیری "پیشگویی مشاهده- توضیح "

30

230

مدل‌های ذهنی معلمان در مورد نیروی اصطکاک

31

239

ارزیابی مهارت های سوادعلمی در سنجش سواد فیزیکی دانش آموزان دبیرستان

32

242

تبیین مدل آموزش- یادگیری سازنده‌گرا در آموزش فیزیک کارورزان دانشگاه فرهنگیان

33

246

بررسی تاثیر مقاومت هوا بر زمان سقوط بادکنک، با طراحی آزمایش مبتنی بر روش کند و کاو

34

254

بررسی تأثیر آموزش تلفیقی درس فیزیک مبتنی بر الگوی (TPACK) بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

35

256

چگونگی کاربرد وجوه زیبایی شناختی و هنر در آموزش

36

261

چگونه چالش­ها و سختی موجود در مبحث حرکت شناسی را در کتب جدید تا حد مطلوبی کاهش دهیم

37

268

مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر میزان یادگیری فیزیک مبحث امواج و رضایتمندی دانش آموزان

38

 

دانلود گزارش کامل

ازتعداد246 مقاله ارسال شده به هفدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران، 38 مقالۀ فوق پس از بررسی وتایید کمیته داوران برای ارائه به صورت شفاهی در کنفرانس پذیرفته شده اند.

از نویسندگان مقالات فوق در خواست می شود بر اساس زمانبندی ارائه مقالات که به زودی در سایت اعلام خواهدشد، خود را برای ارائه شفاهی آماده کرده و دو ساعت قبل از ارائه، فایل پاورپوینت خود را به مسئول فنی سالن تحویل دهند. در صورتیکه امکان حضور در کنفرانس را ندارند، هرچه زودتر با ارسال ایمیل به

Uipteacher95@gmail.com

کمیته علمی کنفرانس را از عدم حضور خود مطلع نمایند.

مستدعی است هنگام  ارائه  مقاله نکات زیر را رعایت فرمایید:

۱. برای ارائه شفاهی ، موضوعات همسان در سالن هایی با گنجایش حدود صد نفر پیش بینی شده اند. برای ارائه "پانزده دقیقه"  و سپس "پنج دقیقه" زمان پرسش وپاسخ رعایت شود.

۲.  حتی الامکان برای ارائه شفاهی از ابزارهای تجربی وآزمایشگاهی یا نمایش یا پاورپوینت ... استفاده شود.

3. از ارائه شفاهی شما ارزیابی می شود.

4. برای مقالاتی با چند مولف: حضور یکی از مولفین مقاله برای ارائه  الزامی است (به شخصی خارج از مولفین مقاله اجازۀ  ارائه داده نمی شود). ارائۀ حداقل یکی از مولفین، به منزله حضور سایر نویسندگان همان مقاله است وبه بقیه نویسندگان نیز گواهی ارائه داده می شود.

 

دبیر کمیته علمی هفدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران

آمار بازدید کنندگان



امروز 14


کل 72,237